Jump to content

Äntligen godkänd!!!


Recommended Posts

Sitter och väntar på registreringsplåtarna och regbevis! (XFS 397)

Var i Örebro igår (12/7) och fick bygget godkänt för färd på allmän väg! Känns underbart! :thumbup:

Att efter ca 5 års byggande äntligen få ta bilen i bruk är en härlig känsla! Har tänkt mig att lasta Sjuan på släpet och dra till Gälleråsen på söndag. Bara plåtar kommer och påställning hinner göras före helgen.

Problem angående försäkring. Vid besök på Länsförsäkringar visade det sig att dom inte var intresserade av att försäkra bilen. :(

Har dock fixat försäkring via Bilsport & MC i Växjö! :)

Edited by Kjelle
Link to comment
Share on other sites

Kul Kjelle att du kommer till Gelleråsen, och grattis till ett snyggt bygge :thumbup: Vi börjar bli ett gäng som dyker upp där nu, ska bli en trevlig dag verkar det. Vi ses på söndag.

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att läsa väderleksrapporten bara

Det ser ut att bli sydväst ock stövlar

Men du ska u åka västerut. Då bör du ju få bättre väder ju närmare Gälleråsen du kommer ;) Regnvädret rör ju sig bort mot östra svealand. Jag kanske är lite väl optimistisk men man kan ju hoppas på att det klarnar upp så vi får köra nå´ra race. :thumbup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi håller tummarna och ser fram mot uppehållsväder.

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder - ett gammalt talesätt som talar sitt eget språk.

Man får köra efter underlag. Huvudsaken är ATT vi får köra!

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Absolut!!! Finns i Hällby.

Det låter som en bra idé :thumbup: Glöm inte att ta bilder på byggena och er själva så att vi känner igen er när vi träffas. Du Kjelle och jag har ju träffats ett par gånger. Hur har det gått med era kylproblem? Hoppas det löser sig.

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Roligt att höra att det finns flera byggen än mitt i Eskilstuna!

Och mitt...

Vi kanske skulle ordna en garage träff!

/Ronny

Vore skitkul med en garageträff :D

Är tillgänglig när som helst.

Har för avsikt att att mig till Faktoriholmarna i morgon (torsdag) om vädret tillåter .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...