Jump to content

Scorpio detaljer - mått


urstad

Recommended Posts

Jag hade för bråttom å demontera massa prylar från bakaxeln på scorpion. (-87:)

Jag glömde mäta mellan inre anliggning på "hjullagerhuben" ut till bromsskivan alltså från den yta mot vilken den del som hjullagret sitter monterat i är monterad på länkarmen och ut till och med skivan detta för att jag skall kunna få bakaxelns totalbredd mm. eller om nån har det måttet.

Om någon förstod detta luddiga resonemang=) så svara gärna

har nämligen skickat iväg de prylarna på lite renovering och jeppen e på semester.

tack på förhand

urstad

Edited by urstad
Link to comment
Share on other sites

Jag hade för bråttom å demontera massa prylar från bakaxeln på scorpion. (-87:)

Jag glömde mäta mellan inre anliggning på "hjullagerhuben"  ut till bromsskivan alltså från den yta mot vilken den del som hjullagret sitter monterat i är monterad på länkarmen och ut till och med skivan detta för att jag skall kunna få bakaxelns totalbredd mm. eller om nån har det måttet.

Om någon förstod detta luddiga resonemang=) så svara gärna

har nämligen skickat iväg de prylarna på lite renovering och jeppen e på semester.

tack på förhand

urstad

Hej,

jag har skickat ett mail till dej för en förklaring om hur du vill ha mätt. Vi har hela axeln komplett liggande i garaget det enda som är demonterat är bromsskivorna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...