iceman Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 På www.locostsweden.se så står det att det är imorrn(18/6) , men på www.bilsport.se så är det först 16/7. Någon som kan upplysa en något snurrig människa om när det egentligen är ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 Det är jag som matat in fel datum i kalendern. Ber så mycket om ursäkt. Det är tillrättat nu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 dom flyttade väll körnigen så den 16 stämde från början tror jag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iceman Posted June 17, 2005 Author Share Posted June 17, 2005 Det är jag som matat in fel datum i kalendern. Ber så mycket om ursäkt. Det är lungt. Blev lite snurrig bara. Då kan man ägna morgondagen åt annat istället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts