Eddy Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Det är med glädje jag kan informera att vi i dag fått in vår första kvinnliga medlem. Anna Svärd från Svartsjö. HJärtligt välkommen i klubben :welcome: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Ja det är väl bara att instämma. Välkommen! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Trevligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Välkommen Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Välkommen ! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Välkommen.... ...men ska hon inte presentera sig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 VÄLKOMMEN :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 VÄLKOMMEN!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 bara att instämma.. :welcome: vad fick hon för nummer ?? vore kul att räkna ut %en mellan killar/tjejer.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted May 28, 2005 Author Share Posted May 28, 2005 bara att instämma.. :welcome: vad fick hon för nummer ?? vore kul att räkna ut %en mellan killar/tjejer.. :D Medlemsnummer 118. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Väldigt Kul! Det kan bli lite grabbigt med enbart "boys"! Med lite rensning bland forumets "avatarer" (de flesta avarter kanske redan är borta) så kanske vi får fler kvinliga medlemmar :thumbup: m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Kul!!Hjärtligt välkommen bland nördarna. Kvinnlig nörd?? Tja,varför inte! mvh Pixbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Välkommen hit !! :welcome: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 TACK grabbar! :) Jag känner mig verkligen välkommen. Jag heter alltså Anna Svärd och bor i Svartsjö i Ekerö kommun. Jag och min man är precis på gång och letar donatorbil till vår ram som är byggd på Scanias motorklubb. Vi är sugna på att bygga på BMW-delar och försöker få tag på en (rostig eller krockad) BMW 318 från -88-91. Åsikter någon? Till hösten börjar jag nytt jobb på Saab powertrain i Södertälje så några av er kanske jag träffar på motorklubben. Än en gång; tack för det varma välkomnandet. Anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Det finns ju ett gäng bilar i både Södertälje och Stockholm så vill ni sparka lite däck eller kanske få en åktur går det alltid att ordna till något. Håll koll här på forumet när vi annonserar en lite spontan helg-tur eller liknande. Välkommna in i klubben och byggträsket ;) :thumbup: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts