Tommie Ibert Posted December 11, 2003 Share Posted December 11, 2003 Dax Rush Hayabusa members.chello.se/ibert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 12, 2003 Share Posted December 12, 2003 Härliga bilder....gillar första bilden med alla grejer, rena smörgåsbordet :D Det tycks vara en suverän lokal att bygga i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted December 12, 2003 Share Posted December 12, 2003 Underbara bilder ! Första gången jag ser en "naken" DAX ram. Vad är det för utbyggnader bak på ramen ? Berätta lite mer om dom färdiga bilarna ! Du som har tagit korten ? Man får ju ståpäls av dessa skapelser.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted December 12, 2003 Author Share Posted December 12, 2003 Hallå! Det som går ut på sidorna är sido stötterna till bågen, (RAC with sidestays.) Dom andra bilderna är ifrån i våras på ett bil mässa/möte hos Dj Sportcars i England. Den svarta Rushen med den röda dekoren är deras demo bil som jag fick åka med i, 370hk och 480kg = hyffsat brutal... Jag har kommit mycket längre med bygget än på bilderna men det kommer nya bilder efter helgen. Om det är någon som blir sugen på lite mer info om Dax Rush eller Tojero får dom gärna höra av sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flying finn Posted December 13, 2003 Share Posted December 13, 2003 Vore roligt få veta lite pris uppgifter på Dax rush. ( inköp och frakt ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted December 13, 2003 Author Share Posted December 13, 2003 Här kan ni kolla priser: http://www.daxcars.co.uk/download/pricerush.htm £ står i 12.65:- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts