Acke Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 :wohow: ___ :prop: ___ :wohow: ___ :prop: ___ :wohow: ___ :prop: ___ :wohow: ___ :prop: Jepps.. 2005-05-09 kl: 12.27 såg min å Tinas dotter ljuset för första gången... :wohow: Namn ?? Liv Tilda Maehlum.... :hypocrite: Vikt: 3755 Längd: 52 cm å mer bilder hittar ni här www.trampebil.se Å givetvis skall hon ha en locost som pappa när hon blir lite större.. ( eller större å större..... nån månad till eller så borde la räcka ?? :whistling: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 GRATTIS äntligen!!!!! du som var orolig för ELMIA mässan, vilken tid det tog. Å lika mycket hår som pappa ser jag :D Hälsa Tina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis!!! Lycka till med ditt nya liv... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis ! En söt liten "skrutt" :wub: Vänta med Locost tills hon i alla fall fyllt 3 månader ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis Acke och Tina till en gullig dotter :wub: Detta slår allt :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis Acke :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Ja detta var nåt att fira! Grattis! :toot: Fint namn. Hmm... kan man verkligen ha en locost som pappa? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis! Coolt va! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 mång gratulationer :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 :thumbup: bra jobbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis Acke och Tina till dottern !! Lycka till med allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis Acke!! Blir det inte en sån där liten "minilocost" som stod på elmia?? den hade väl varit perfekt ungefär samtidigt som hon börjar att gå :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 GRATTIS på er.... :thumbup: såna "skruttor" har jag nå'ra stycken, å dom är så lätta att ha å göra med :whistling: :D :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Grattis Grattis Kan du slå in en cigarr i ett usb uttag så kan vi sätta läpparna i våra uttag så suger vi på en kollektiv kuban.. :D Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 :toot: Grattis :toot: Jag vet precis hur det känns... grabben är nu 7,5 mån, och det blir bara roligare... Har man en dålig dag på jobbet så räcker det med ett :D från honom så är man på topp igen. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Hehe.. tackar tackar alla.. :D tog lite nya bilder idag innan vi åkte hem från BB.. Bilder finns här http://www.trampebil.se/images/2005-05-10-skrutten-BB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Coolt! Vet precis hur det är, nu får du ett bra argument till att bygga en till bil så att hela familjen kan ut och åka. :icon_blink: Grattis! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Grattis!!! Vet hur det känns. Hur gjorde du för att få en dotter? Jag har bara lyckats göra grabbar (hittills) :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 haha.. jag vet inte.. vi var så säkra på att de skulle bli en pöjk då alla som "visste" trodde det.. magen ser si å så ut, då blir de en pöjk.. hon har en brun rand på magen, då blir de en pöjk... de enda som talade för en tjej var att hjärtljuden var lite höga, men de va oxså de enda... men trots att 90% av alla gissade på pöjke, så fick vi en liten flicka.. :D ( när jag vill ha en pöjk ringer jag dig å frågar hur man gör.. ;) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Grattis :toot: :toot: :toot: :toot: :toot: :toot: :toot: Har du varit och köpt skinhuva till henne ännu? Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 haha.. jag vet inte.. vi var så säkra på att de skulle bli en pöjk då alla som "visste" trodde det..magen ser si å så ut, då blir de en pöjk.. hon har en brun rand på magen, då blir de en pöjk... de enda som talade för en tjej var att hjärtljuden var lite höga, men de va oxså de enda... men trots att 90% av alla gissade på pöjke, så fick vi en liten flicka.. :D ( när jag vill ha en pöjk ringer jag dig å frågar hur man gör.. ;) ) Gör gärna det. Men jag måste dock informera dig om att mina äventyr i sänghalmen har en del att önska. Eller som min fru brukar säja "kan du inte köra lite på höger sida också" :blink: Hoppas allt är bra med er, och att ni får sova på nätterna. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 14, 2007 Author Share Posted July 14, 2007 Dags att uppdatera lite kanske.. :D Urk va fort dom snappar upp ens egna dåliga vanor.. :P Högerklicka å "spara mål som.." ca: 5 MB 2007-07-05 Tildas städning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 jaha.. då har man visst råkat doppa guldfisken i silltunnan igen.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcor Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 jaha.. då har man visst råkat doppa guldfisken i silltunnan igen.. :P Eeeh, ska man tolka det som att det är ett syskon på gång eller ? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 31, 2007 Author Share Posted December 31, 2007 jepps.. :D Gått Nytt år på er.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 (edited) hur går det med budda?? eller har han halkat in i en långvarig dvala?? annars ql med tillökningen.. min lilla Johanna blev 19...år och pojken 18 för ett tag sedan..men vet fortfarande hur det är när dom e små.. och Givetvis gott nytt på er oxå. Edited December 31, 2007 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 31, 2007 Author Share Posted December 31, 2007 jodå... rucklet (garaget/smedjan) jag har budda i nu har blivit sålt ( till Jösse car :) ) så jag skall vara ute i mars å då blir det hem till nya villagaraget... NSXen står här idag, men den skall säljas till våren så sedan blir det meka budda för hela slanten.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Varför sälja nsx'en? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 behöver renovera både badrum å köket... å de e dyyyyyyyrt.... så dessvärre måste den säljas... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 (edited) Grattis Acke till att du iallafall fått göra det minst 2 ggr. Synd att du funderar på att sälja bilen nu när du har lagt ner både jobb och pengar på den. Synd att min sambo inte gillar mina vilda inköp av bilar.... Edited January 4, 2008 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 (edited) grattis... vill du öva på ett par extra barn så hör av dig! du kan få välja mellan trotsålder och tandutväxt just nu... :P Edited January 7, 2008 by Fredo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 asch... Jag trodde du hade fått barn nu, typ nu i Jnauari... 2008.. den här tråden är ju asgammal! jaja, man kan ju säga grattis ändå Får väl börja läsa vad som står i inläggen trots allt då... :icon_smartass1: /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 :icon_oops: okej... nu HAR jag läst inläggen - på riktigt. grattis! hehe :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 NSX är fina grejer! Vad ska du ha? :notworthy: Har iofs en bulle i ugnen här med :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Skönt att ha sånt avklarat, nu skulle det vara roligt med barnbarn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Har iofs en bulle i ugnen här med Du Apex, Jag har synat ackes bil IRL på nära håll och det är lögn i helv**e att tvinga ner en barnvagn i den. :rolleyes: Iallafall om du har en barnvagn i skala 1:1 Ta det som ett tips att prova först innan köp :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 paraplybarnvagn ? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Ja, prova vore kul! *brum-brum* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts