Jump to content

Nån som har lite pengar att låna?


Jocke E

Recommended Posts

Du kan få åka i min Jocke E 

Konstigt?? jag ringde min lokala fordhandlare och bokade den på lunchen. Då det bara finns en så har du nog köpt en replica :D :D

OK kanske det men den verkar väldigt välbyggd och den har AMERIKANSK V8 !!! :whip:

Link to comment
Share on other sites

Förmodligen bara jag som kom att tänka på Naboo Royal Starcruiser när man ser den bilen  :icon_oops:

Vad är det för något då:) Ditt bygge?

Jepp

Ramen till den står i garaget :D

Link to comment
Share on other sites

Jag såg reportaget på Discovery om när den byggdes. Det är ingen komplett bil utan byggd som showoff för Caroll Shellby. Kaross, motor och inredning är komplett utseendemässigt men fungerar inte.

Link to comment
Share on other sites

Jag såg reportaget på Discovery om när den byggdes. Det är ingen komplett bil utan byggd som showoff för Caroll Shellby. Kaross, motor och inredning är komplett utseendemässigt men fungerar inte.

Såg det åxå, och blev lite trött när jag läste Teknikens Värld som skriver att det är Carroll Shelby själv som byggt både den här och nya Mustang GT (Röd med vita ränder). Har de ingen koll??

Läste för övrigt Dag Hogstens test av Ford GT på Le Mans. När han inte kunde bemästra bilen utan körde av så skyllde han på Ford som inte hade utrustat bilen med antispinn. "Borde vara standard på en så dyr bil...." :blink: :blink:

Pucko....

Har tappat förtroende för Teknikens Värld....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...