Jocke E Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 http://www.yumlum.com/ford/ford_shelby.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Du kan få åka i min Jocke E :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rushowner Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Du kan få åka i min Jocke E Konstigt?? jag ringde min lokala fordhandlare och bokade den på lunchen. Då det bara finns en så har du nog köpt en replica :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Du kan få åka i min Jocke E Konstigt?? jag ringde min lokala fordhandlare och bokade den på lunchen. Då det bara finns en så har du nog köpt en replica :D :D OK kanske det men den verkar väldigt välbyggd och den har AMERIKANSK V8 !!! :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 OCH DE LÅTER RIKTIGT TREVLIGT DE DÄR V - ÅTTORNA :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Snyggare bil finns ingte enligt mej!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Förmodligen bara jag som kom att tänka på Naboo Royal Starcruiser när man ser den bilen :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Förmodligen bara jag som kom att tänka på Naboo Royal Starcruiser när man ser den bilen :icon_oops: Vad är det för något då:) Ditt bygge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 haha, eller hur... det måste har varit därifrån dom har hämtat insperation?! :wohow: Kommer föresten från Star Wars Episode I Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 undra hur snygg den skulle vara efter en "salt" vinter i sverige?? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Bara funderar på Shelbyn. Har inte den där en V10. Bara nåt jag tror jag sett någonstans :blink: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Bara funderar på Shelbyn. Har inte den där en V10. Bara nåt jag tror jag sett någonstans :blink:Conco Jo jag läste nå´t om det i går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Förmodligen bara jag som kom att tänka på Naboo Royal Starcruiser när man ser den bilen :icon_oops: Vad är det för något då:) Ditt bygge? Jepp Ramen till den står i garaget :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Jag såg reportaget på Discovery om när den byggdes. Det är ingen komplett bil utan byggd som showoff för Caroll Shellby. Kaross, motor och inredning är komplett utseendemässigt men fungerar inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Bara funderar på Shelbyn. Har inte den där en V10. Bara nåt jag tror jag sett någonstans :blink:Conco Jomenvisst, en modifierad lastbilsmotor ;) :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Jag såg reportaget på Discovery om när den byggdes. Det är ingen komplett bil utan byggd som showoff för Caroll Shellby. Kaross, motor och inredning är komplett utseendemässigt men fungerar inte. Såg det åxå, och blev lite trött när jag läste Teknikens Värld som skriver att det är Carroll Shelby själv som byggt både den här och nya Mustang GT (Röd med vita ränder). Har de ingen koll?? Läste för övrigt Dag Hogstens test av Ford GT på Le Mans. När han inte kunde bemästra bilen utan körde av så skyllde han på Ford som inte hade utrustat bilen med antispinn. "Borde vara standard på en så dyr bil...." :blink: :blink: Pucko.... Har tappat förtroende för Teknikens Värld.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Har tappat förtroende för Teknikens Värld.... Det har jag aldrig haft ens .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts