Tommy Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 En stor film som bör ses i litet fönster.... ;) Amatörfilm från elmia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 :thumbup: Liten men naggande god Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 15, 2005 Author Share Posted April 15, 2005 Jag blev lite besviken när jag kom hem och upptäckte att jag inte filmat så mkt som jag trodde. Med ny kamera så hade jag använt den fel, hälften var inspelat på digitalt minneskort med låg bildkvalitet :( Lite blev det i alla fall. men denna film är mest en liten "kul grej" bara... Kul program det där Windows Movie Maker.... Tränar man lite på det så tror jag man kan få till skapliga dokumenteringar från våra träffar.... men då tar jag ut minneskortet :D Ingen mer som filmade under mässan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 skitfin film ju :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Tommy Är det din med brooklandrutor? Vad tycker du om dem ang. vind o baksug?? En vanlig ruta får vacuum bakom sig så det lilla hår man har står framåt-- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 En vanlig ruta får vacuum bakom sig så det lilla hår man har står framåt-- Knäpp skjortan !!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 En vanlig ruta får vacuum bakom sig så det lilla hår man har står framåt-- Knäpp skjortan !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: kolla så du knäppt gylfen med när du ändå är på gång :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Himla kul film. Alldeles lagom. Ska ta och sprida den på jobbet för att få lite förståelse för vad jag gör..... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Ni har väl sett när j.clarksson kör en ...... utan ruta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Ja det är en ARIEL ATOM: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 vad heter filmklippet om man ska söka det på nätet? eller har du det på någon server att hämta som du vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 jag har det, och det heter bara Atom.avi ...ca: 63 mb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 18, 2005 Author Share Posted April 18, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Den är så jävla ball :wohow: hans kinder fladdrar så fint i det reportaget... precis som mina ska göra sen bakom ratten i min seven =).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 jag har det, och det heter bara Atom.avi ...ca: 63 mb Ligger den på trampebil? Jag kommer inte in på sidan av nån anledning... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 18, 2005 Author Share Posted April 18, 2005 jag har det, och det heter bara Atom.avi ...ca: 63 mb Ligger den på trampebil? Jag kommer inte in på sidan av nån anledning... :( Jag vill också se "fladdret" ! :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Ja mä :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Vad har ni för emailadresser?? så ska jag försöka lägga in.. Jag får inte in den på Locostsidan inte bilder heller klarar jag av Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Jag har provar nu att skicka till Arrowsmith. Du arrowsmith förresten jag kikade som hastigast på din hemsida och tycker jag känner igen den. Har du förbindelser med Tennesmed i Kalmar???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Jo nu såg jag Morgan på bild,han är klurig den gossen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Ni som har dc+ sök på Top Gear Ariel Atom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 nipps, jag har den på datorn, men skulle kunna lägga upp den en stund på servern för tankning... om det finns intresse ?? annars är den som sagt nog ganska enkel att hitta på DC eller via någon torrentsida.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Jag har provar nu att skicka till Arrowsmith.Du arrowsmith förresten jag kikade som hastigast på din hemsida och tycker jag känner igen den. Har du förbindelser med Tennesmed i Kalmar???? Thosan: Jag har inte haft kontakt med mogge på ett tag nu men förr hade jag det...... vi har en hel del gemensamma intressen men det har runnit ut i sanden lite på senare tid ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts