Anders Andersson Posted July 10, 2025 Posted July 10, 2025 Hej Go vänner! jag har bestämt mig för att para ihop min M120 motor med en 8Hp70 automat (från BMW)😊, motor och låda ska styras från Maxx ecu. På Maxx hemsida står det att dom stöder Gen 1 av lådan, men hur vet jag att jag handlar en Gen 1 låda? Sedan har jag sett att dessa lådor kan heta en bokstav i slutet, vad står den för? Jag har förstått att ”X” är awd modellen, och den känns ju inte så aktuell. Så snälla, snälla! Är det någon som kan hjälpa mig på vägen? Med vänlig hälsning, Anders Quote
Anders Andersson Posted July 15, 2025 Author Posted July 15, 2025 Det verkar som inte så många här har kommit i kontakt med 8Hp70 lådan, men nu så har Natanael på Maxx ECU svarat mig, och samtliga lådor tillhör Gen 1! Svårare än så va det inte😊, men bra att veta innan man handlar i alla fall. Och nej, jag ska inte fråga om någon här har en att sälja☺️ Quote
Recommended Posts