Jump to content

Nu har jag sålt mitt bygge


Recommended Posts

Jaha!

Nu har man sålt Locosten. En kille från Stocksund/Djursholm köpte bygget för 60000:- i går.

Så nu kommer jag satsa på en Volvo C-303 sitället

Link to comment
Share on other sites

Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång! :( Hoppas få sålt de andra grejorna snart...

Link to comment
Share on other sites

Guest real7
Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång!  Hoppas få sålt de andra grejorna snart...

Vilken tur att det är första april idag så att ovanstående inte är sant!

Link to comment
Share on other sites

Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång! :( Hoppas få sålt de andra grejorna snart...

Det var tråkigt grabbar :( Hoppas det inte är en trend och att flera avbryter sina byggen. Men jag hoppas att ni även i fortsättningen kommer att besöka forumet och krydda det med era inlägg. :D

Eddy.

Link to comment
Share on other sites

Det var tråkigt grabbar :(  Hoppas det inte är en trend och att flera avbryter sina byggen. Men jag hoppas att ni även i fortsättningen kommer att besöka forumet och krydda det med era inlägg. :D

Eddy.

Jag har byggt om ramen till bokhylla. Dessutom har jag köpt domännamnet locostsweden.com och tänker stänga ner rubbet i eftermiddag, så det kan ni glömma!

:prop:

Link to comment
Share on other sites

Jag skänkte med glädje mitt bygge till Gröna Bilister.

Själv har jag köpt lila manschesterbyxor, virkade slipsar, klippt sönder mitt körkort, eldat upp garaget, gått med i Miljöpartiet och skall i framtiden enbart använda mig av pedaldrivna fortskaffningsmedel !! :hypocrite:

Som sista avtryck här på forumet så bytte jag avatar oxå !!

Edited by heralue
Link to comment
Share on other sites

göra bokhylla av ramen???

hmm... att jag inte kom på det....

då hade man ju fått se bilen mer...

jag använder min bil till bojsänke åt min optimistjolle.

det var det enda som var tungt nog att gå igenom isen

när jag sjösatte jollen i eftermidags..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...