Micael Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Jaha! Nu har man sålt Locosten. En kille från Stocksund/Djursholm köpte bygget för 60000:- i går. Så nu kommer jag satsa på en Volvo C-303 sitället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång! :( Hoppas få sålt de andra grejorna snart... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång! Hoppas få sålt de andra grejorna snart... Vilken tur att det är första april idag så att ovanstående inte är sant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Du också! Själv satte jag vinkelslipen i den halvfärdiga ramen igår kväll - pallar inte bygga längre, det var visst inte så roligt när man väl kom igång! :( Hoppas få sålt de andra grejorna snart... Det var tråkigt grabbar :( Hoppas det inte är en trend och att flera avbryter sina byggen. Men jag hoppas att ni även i fortsättningen kommer att besöka forumet och krydda det med era inlägg. :D Eddy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Det var tråkigt grabbar :( Hoppas det inte är en trend och att flera avbryter sina byggen. Men jag hoppas att ni även i fortsättningen kommer att besöka forumet och krydda det med era inlägg. :D Eddy. Jag har byggt om ramen till bokhylla. Dessutom har jag köpt domännamnet locostsweden.com och tänker stänga ner rubbet i eftermiddag, så det kan ni glömma! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 (edited) Jag skänkte med glädje mitt bygge till Gröna Bilister. Själv har jag köpt lila manschesterbyxor, virkade slipsar, klippt sönder mitt körkort, eldat upp garaget, gått med i Miljöpartiet och skall i framtiden enbart använda mig av pedaldrivna fortskaffningsmedel !! :hypocrite: Som sista avtryck här på forumet så bytte jag avatar oxå !! Edited April 1, 2005 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Har jag gjort bort mig nu igen :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Har jag gjort bort mig nu igen :icon_oops: :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Synd att ni lägger av grabbar, själv kom jag just in från första provturen med mitt bygge! :D :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Jävla korkad jag är då :) går ju på allt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 göra bokhylla av ramen??? hmm... att jag inte kom på det.... då hade man ju fått se bilen mer... jag använder min bil till bojsänke åt min optimistjolle. det var det enda som var tungt nog att gå igenom isen när jag sjösatte jollen i eftermidags.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted April 2, 2005 Author Share Posted April 2, 2005 (edited) Hi Hi!!! Det är kul med första april. :lol: Edited April 2, 2005 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Hi Hi!!!Det är kul med första aplil. :lol: Jaa...men inte för en annan som är så godtrogen :hypocrite: ;) man går ju på allt :icon_oops: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Hi Hi!!!Det är kul med första aplil. :lol: Verkligen !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts