Marcus a Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Om man köper "väghållningsboken" strår allt för att kunna tillverka egen hjulupphäningning i den då? eller finns det någon annan bok som är bättre eller som kompliterar på ett bra sätt? Tacksam för svar!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Det står mycket nyttigt i den, med det är inte riktigt en "så gör man"-bok. Kolla bland länkerna i forumet så hittar du en länk till Wankelsport Värmland, den sidan är ett bra komplement tycker jag. Sen håller visst "Fuling" på rejsa på med ännu ett excel-ark som ska kunna användas för att räkna på upphängning med dubbla a-armar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 Får iaf ta och införskafa väghållningsboken iaf. Det är ju en bra början! Ska ta och höra med Fuling också... Har han gjort några andra mallar för det? eftersom du skrev "ännu ett". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Ja han har ju gjort några med bland annat ackerman, fjäderkonstanter, utväxlingar och en massa annat i. Ligger på rejsa i deras "Sparade trådar". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Det står mycket nyttigt i den, med det är inte riktigt en "så gör man"-bok. Kolla bland länkerna i forumet så hittar du en länk till Wankelsport Värmland, den sidan är ett bra komplement tycker jag. Sen håller visst "Fuling" på rejsa på med ännu ett excel-ark som ska kunna användas för att räkna på upphängning med dubbla a-armar. Jag har en kopia på det, får se hur det blir när det är klart, ser lovande ut :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 1, 2005 Author Share Posted April 1, 2005 Tackar så mycket!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts