British_Engineering Posted August 18 Posted August 18 Hej Köpte denna av en gentleman för ett antal år sedan som tröttnat (tidsbrist..) och nu sitter jag i samma sits. Det är ett ganska komplett MK Indy kit som jag tog över och kompletterade med motor, MT75 växellåda och diff (tror LSD) Nu står bilen utanför Halmstad. Motorn är genomgången visuellt i samband med byte till ARP bultar och Raceline sump. Kompletterade med komplett OMEX 600 för både tändning och insprut. Karossen har inga nitade plåtar utan har deras smidigare glasfiber ytterkaross/paneler. Chassit rullar på hjulen men skulle behöva en uppfräschning då den stått i lada hos både tidigare ägare och hos mig. Mycket delar medföljer (aluminiumtankar, catchtank etc…) Detta projekt blir ett fynd för den som funderar på att köpa ett kit, då jag tänker att jag får ut kanske hälften av vad jag lagt ut🙈 Bara motorn står mig i ca 40-45tkr Priside: 80tkr eller enl ök om ingen nappar. Hör gärna av er via sms Mvh //Mikael 070-5206885 Quote
Recommended Posts