Tomas m Posted July 29 Share Posted July 29 Någon som har en föraroverall över? storlek XL tror jag ska passa 180cm och 95kg. Skor storlek 42 kan vara intressant det med. (Ska till Kinnekulle på lördag) Mvh Tomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted July 29 Share Posted July 29 Hej Har en jobbaroverall som jag inte använder, har använt den när jag kört på våra körningar. Jag kan ta med den på fredag. Skor kan du använda nästan vad som helst utom tofflor o plast. /bengt 179 o 100+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas m Posted July 29 Author Share Posted July 29 Hej. Tänkte köpa en riktig overall för framtida körningar. Har kläder jag kan köra i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars andersson Posted July 30 Share Posted July 30 Om du passerar Köping på fredag så är Sellholm Tuning öppet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts