Jump to content

K: Gaz eller liknande coilover med gummi-bussning gärna i närheten av 140-95 14"

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej , köpes  coilovers  gärna 140-95   ( som Gaz brukar skiva det )  

Jag har ett par  nya med lager infästning 140-95-R12   men finns ett litet "tick" i övre rose-jointen som hörs/förstärks  i min kaross bil , troligen omöjligt höra i en sjua så det går även bra med bytes eller liknande. 

Kanske kan klara en version längre eller kortare oxå ( eller bygga in fästning )   

Vad finns  det 🙂

Edited by LUPUS
  • 2 months later...
Posted

lyfter denna en gång till , sedan blir det beställa nya från ö-riket utan vettig transport 🙂

• 5 months later...
  • 8 months later...
Posted

då jag aldrig kommer till skott så har jag fortfarande inte beställt några , så testar en gång till om någon fått saker över 

• LUPUS changed the title to K: Gaz eller liknande coilover med gummi-bussning gärna i närheten av 140-95 14"
  • 8 months later...
Posted

Om jag förstår rätt så har du skaffat dig en omgång nya coilovers, har du kvar de som tickar??

Jag kan vara sugen på dem isåfall.

Posted

såldes i söndags ., skall uppdatera annaonsen.  

MEN jag skall beställa nya ( nu med 1.9)  från demon tweeks , vill du dela på frakt så är ju nossebro närma