pixbo Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Hejsan!Jag behöver hjälp med slangar.Jonte har fixat en del,men jag är inte "hemma" ännu. Jag kör med kat,men utan orginal grenrör med återledning av avgaser.Från kolkanistern skall återledas bensinångor in i insuget,så långt är jag med.På bilden jag bifogar finns en vacuumklocka som kopplas till gasspjället via en slang(blå grunka i bildens överkant),en brun ventil som kopplas till styrdatorn samt en ventil med regulator som styrs av vacuumklockan. Ventilen med regulatorn skall återleda avgaser till luftburken. Från kolkanistern går en slang via en ventil som också styrs av styrdatorn.Vart skall den gå? Om någon kan bringa lite ordning i detta, är jag tacksam. mvh Pixbo :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Från "tankavluftning" till magnetventilen till insugningsröret mellen spjäll o motor nånstans så den suger i sig ångor med stängt spjäll Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Skickade just mejl till dig om detta. Hoppas det bringar lite klarhet. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted February 27, 2005 Author Share Posted February 27, 2005 Tack!Men tror du inte jag hittade på nya frågor. mvh pixbo :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts