Toobb Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 (edited) Hej, Efter bygget blev "klart" så har jag en hel del saker över. Bilen är en Westfield med SAAB B235 motor (för info) Bosatt i Norrköping så upphämtning sker där. Första kontakt via PM. MVH Tobias Blandat smått och gott - 1500 1000 SEK inkl. frakt, hämtpris 1000 500 SEK Lämnar inga garantier, därav priset. Kortfattat: 3 st mätare Smith, solid state relä, 4st bruna saab spridare, oljefälla SAAB, mapsensorer saab, elektrisk vattenpump davies craig, bosch 044 inkl. fäste, urtrampningscylinder saab, expansionskärl med nivågivare, 2st nivågivare, omsvetsat saab insugsrör, växelspaksknopp 6vxl. 2st kabelhärvor till SAAB ej 100% komplett kan saknas vissa kontakter etc.(ingår i ovan) Vidvinkel spegel 14" - 600 SEK inkl. frakt Westfield vindavvisare - 200 SEK (svår att skicka tror jag) Inte skitfräsch men absolut inte trasig. Nedan saker BORTSKÄNKES mot avhämtning (förutsatt trevlig mottagare) Koppling och tryckplatta (troligtvis SAAB) fungerade inte för mig med SAAB motor och BMW låda. Downpipe 2,5" passar TDHL15t Edited October 23, 2022 by Toobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierre Posted January 18, 2023 Share Posted January 18, 2023 Har du prylarna kvar=? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts