Jump to content

Ackes filmer på Budda.......


Acke

Recommended Posts

Jepps.. då det varit för dåligt väder för att åka till Varberg å skruva ihop motorn har jag rotat lite på hårddisken å hittat lite filmat material på Budda...

Efter en stund med Windows Moviemaker så har jag snickrat ihop några rullar..

Ni kan ju se det som lite inspiration såhär i vinter mörkret.. :prop:

De 3 nedersta har jag redan postat någon annanstans på forumet, men ja slänger me dom här oxså så alla finns samlade på en å samma plats...

storleken på alla utom "ring13" ligger under 8 MB... ( "ring13" är ca: 24mb)

högerklicka å "spara mål som"....

2005-02-10-montera-F20-Del1-snabbis-musik2.wmv

2003-07-06_Budda_Save_1.wmv

2003-07-06_Budda_Save_2.wmv

2003-07-06_Budda_Save_3.wmv

2003-09-28_Budda_ring13.wmv

2003-10-11-Radden-Budda-1.wmv

2003-10-11-Radden-Budda-2.wmv

2003-10-11-Radden-Budda-3.wmv

Link to comment
Share on other sites

När jag ska högerklicka och välja spara som, så går den inte att välja... är det någon inställning som jag har som måste bort??

Väldigt OT, men Acke... Du har ingen lust att få lite besök medans du är i Varberg... Jag bor ju nämligen där :) ... kanske kan svänga förbi å tjata motor och seven...

Link to comment
Share on other sites

hmm.. skumt.. borde funka för dig att spara dom...

kolla in på HÄR så kan du försöka tanka dom direkt... :)

å ja får kolla me polaren då de e hans garage... de e iof dj*vligt trångt, men vi kan säkert sätta oss i köket å ta en fika å snacka lite skit... :D

Link to comment
Share on other sites

å ja får kolla me polaren då de e hans garage...  de e iof dj*vligt trångt, men vi kan säkert sätta oss i köket å ta en fika å snacka lite skit...  :D

:busted_cop

Stopp och belägg! Du skall bygga färdigt Budda och inte sitta och fika i köket! :whip:

;)

Link to comment
Share on other sites

haha.. jo, de e sant.. :prop:

ja snackade me polaren idag å deras hund skall valpa vilken dag som helst så någon motorskruvning blir de förmodligen inte de närmaste dagarna...

de blir att fila lite på pedalställ istället.. :)

Link to comment
Share on other sites

Bara en fundering innan jag laddar ner å kollar.

Om jag kan lägga filmerna bland mina andra sevenfilmer som ligger tillgängliga för andra på DC eller om du inte vill att dom sprids hur som helst.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

du föresten, vad är det för låt du har i bakgrunden när ni grejsar med motorn?? det låter lite som slayer... astung å skön va den, så den ska laddas ner så fort jag får reda på va den heter :wohow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...