drzero Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 går det att använda uniballs på bokens bärarmar fram ? eftersom dom flesta inte klarar mer vridning än 13 grader! :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 de flästa klarar vridning 360 grader ena vägen 13 andra vägen. gummibussningen de flästa använder klarar 360 ena och några få(flex) andra. Så det skall gå ypperligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Om gummibussningarna kan vridas 360 grader är de slut!!! Gummit skall sitta så hårt att gummit vrids när bärarmarna rör sig och det skall inte glida för då kommer det att bli ordentligt glapp väldigt snart... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drzero Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 jag ska förtydliga mig skickar med en bild gjord i paint på 1minut :icon_oops: jag undrar alltså om det går att stoppa ditt uniballen direkt på bok bärarmarna ifram enligt vänster sida eller om man måste modifiera och svetsa dit ett rör och gänga=höger sida på bilden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Næss Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 De Danske bilene har unibolts og montert etter din høyre tegning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Om gummibussningarna kan vridas 360 grader är de slut!!! Gummit skall sitta så hårt att gummit vrids när bärarmarna rör sig och det skall inte glida för då kommer det att bli ordentligt glapp väldigt snart... Ja just det ja, men poengen var att uniballen inte var sämre i det hänseendet ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts