zalsson Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Locost baserad på Volvo delar sökes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petta_B Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Har en som visserligen har bromsar och bakaxel från Ford men en Volvo b230fk motor och m47 låda. /Peter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mloisg Posted July 5, 2022 Share Posted July 5, 2022 Min skulle kunna vara till salu. Volvomotor och bakaxel men med BMW låda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalsson Posted July 5, 2022 Author Share Posted July 5, 2022 Min skulle kunna vara till salu. Volvomotor och bakaxel men med BMW låda.Skicka PM med mer info, pris och i vilken del av Sverige man hittar den :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Här finns en med b230, m47, diffad bakaxel från 240. Bokram ungefär. Bor i Timrå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Hej Jag har en Dala 7 till salu. Motor Volvo block B23A, uppborrad till 96,6 mm, toppen är en sk. svanhalstopp från b23e med pluggade spridarhål och bra dubbla Weber 45 förgasare, Volvo vxl låda. Styrleder: Volvo 850. Bak / Frambroms: 240 Turbo Snap off ratt i mocka. 4 punkts och vanligt 3 punkts bälte, sköna Cobra stolar, den är Besiktningsbefriad, mm. Den går bra och startar varje år utan problem, en ägare . Du har unikt tillfälle nu innan jag lägger ut annons om du vill vara först. Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalsson Posted August 22, 2023 Author Share Posted August 22, 2023 Hej Jag har en Dala 7 till salu. Motor Volvo block B23A, uppborrad till 96,6 mm, toppen är en sk. svanhalstopp från b23e med pluggade spridarhål och bra dubbla Weber 45 förgasare, Volvo vxl låda. Styrleder: Volvo 850. Bak / Frambroms: 240 Turbo Snap off ratt i mocka. 4 punkts och vanligt 3 punkts bälte, sköna Cobra stolar, den är Besiktningsbefriad, mm. Den går bra och startar varje år utan problem, en ägare . Du har unikt tillfälle nu innan jag lägger ut annons om du vill vara först. Mvh RobertVart finns den?Vad hade du tänkt för pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted August 24, 2023 Share Posted August 24, 2023 Hej Den finns i Köping och tänkt pris 130 k kr, bif en bild Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted March 29 Share Posted March 29 (edited) Hej Vill du komma och kika på den, det börjar bli vår nu och bilen är sänkt till 120 k kr ! Mvh Robert Edited March 29 by Roca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts