Jump to content

Konkörning på Tullinge


Jocke E

Recommended Posts

Tjena allihopa.

Jag har varit i kontakt med Riksten, förvaltaren av Tullinge.

Då det tvärt emot vad alla rykten sa tidigare, så kan Tullinge hyras även 2005 för motorsportevenemang.

Bokningarna haglar in, men jag har lyckats fått en bokning som nu ligger preliminärt lördagen den 21:a maj kl 12-17.

Klubbens undran är nu hur stort intresse det finns bland er alla att köra konbana på Tullinge?

Vi måste ju få in deltagare så att det täcker hyran...

Vi har fram till den 22/12-04 på att bekräfta bokningen.

Det finns just nu också tider att boka in en höstkörning, finns det även intresse att avsluta 2005 på Tullinge?

Link to comment
Share on other sites

Tjena allihopa.

Jag har varit i kontakt med Riksten, förvaltaren av Tullinge.

Då det tvärt emot vad alla rykten sa tidigare, så kan Tullinge hyras även 2005 för motorsportevenemang.

Bokningarna haglar in, men jag har lyckats fått en bokning som nu ligger preliminärt lördagen den 21:a maj kl 12-17.

Klubbens undran är nu hur stort intresse det finns bland er alla att köra konbana på Tullinge?

Vi måste ju få in deltagare så att det täcker hyran...

Vi har fram till den 22/12-04 på att bekräfta bokningen.

Det finns just nu också tider att boka in en höstkörning, finns det även intresse att avsluta 2005 på Tullinge?

Jag tycker att du kan boka in tullinge den 21/5 :thumbup: Det kan ju vara ett bra sätt för klubben att fira starten av vår nya klubb med en så´n aktivitet. Då kanske vi kan kontra med att bjuda in Seven days och tacka för senast, men då som värd och arrangör. ;) Detta är kassören Eddys synpunkt.

Nu som privatperson. Jag tror att det är riskfritt att även boka in ett möte på Tullinge som avslut på 2005 års sässong, kanske i samarbete med någon annan klubb. Vi skulle behöva få ihop 10 ekipage för att gå runt, och det skulle vara märkvärdigt om det inte skulle finnas 10 st racesugna förare som skulle ställa upp för att få sig en riktig adrenalinkick till ett fasilt pris :wohow: Tommy och jag kommer. :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

No problem varken i vår eller i höst !

Vi kan denna gång bjuda in Seven Days etc ....

Blir det bara tillr, stor respons i denna tråd kanske vi kan boka hösten också !

Om vi prel, bokar hösten ! När är sista dag för bekr, i höst ?

Link to comment
Share on other sites

Om vi prel, bokar hösten ! När är sista dag för bekr, i höst ?

Troligen samma datum som vårens bokning.

Enl tjejjen jag pratade med på Riksten så bokar folk som tokiga, hon fattade ingenting, men min teori är att eftersom alla trodde att 2004 var sista schansen innan det var helt finito, så vill man passa på 2005 att få så mycket ut av Tullinge som det går.

Nedläggnigshotet hänger ju fortfarande över Tullinge som ett stort svart moln.

Jag kan kolla i morgon torsdag hur det ser ut framåt hösten 2005.

Återkommer.

Link to comment
Share on other sites

jag bokar in mig själv så ní få täckning .

Men risken är ganska stor att jag kommer på min vanliga bil (viggen) skulle det funka ? eller är man diskad då :(

Som jag ser det nu så finns det ju inte en chans att bli klar till 21/5

Link to comment
Share on other sites

Kul!

Jag är på,

Har precis fått mina nya fälgar och mina fina nya klistriga däck lär komma vilken vecka som helst.

:ph34r:

Måste man vara medlem i klubben för att få komma och nöta lite däck, :blink:

Link to comment
Share on other sites

Då jag förmodligen får barn 3 veckor innan är det nog kört för min del... :(

( parantes, i Hondaklubben gör vi så att de som inte är medlemmar i klubben betalar 100:- mer vid bankörningar... en idé kanske ?? :) )

Link to comment
Share on other sites

( parantes, i Hondaklubben gör vi så att de som inte är medlemmar i klubben betalar 100:- mer vid bankörningar...  en idé kanske ??  :) )

Det tycker jag låter förnuftigt. Det bör vara fördelar med att vara klubbmedlem :whip:

Link to comment
Share on other sites

Kanon, slantar hellre upp en hundring extra vid dessa tillfällen, med all respekt för klubbar och dylikt.

Tycker att forumet har fungerat bra som en virituell klubb utan massa ditt å datt, enkelhet.

Link to comment
Share on other sites

Kanon, slantar hellre upp en hundring extra vid dessa tillfällen, med all respekt för klubbar och dylikt.

Tycker att forumet har fungerat bra som en virituell klubb utan massa ditt å datt, enkelhet.

Forumet kommer naturligtvis att fungera lika bra efter klubbstarten också!

All respekt för dina synpunkter! :thumbup:

Det här med 100 kr är så vitt jag vet bara ett förslag och inget som är "klubbat" !

Eftersom du verkar ha lång erfarenhet av vårt Forum kanske det är dags att registrera dig ! Eller du kanske bara glömnde logga in ? ;)

Och du behöver inte deltaga i "massa ditt och datt" !

Det är ett fritt val !

Du kan låta allt va som det varit och fortsätta njuta av vårt fina forum!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...