Acke Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp.... :icon_oops: någon som vill köpa en njure eller så ?? :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp.... :icon_oops: någon som vill köpa en njure eller så ?? :( Eller så ?... Har du 2 är jag intresserad ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 sen tror jag inte han har något annat, han var inte så effektiv och gjorde inte mkt. Han tyckte det var roligare att supa varje helg när han fyllt 18 så det blev inte mkt gjort Det är tråkigt när man gör så´na prioriteringar :( hoppas han kommer på bättre tankar. Eddy Hmmm....... Jag undrar om inte jag hade samma prioriteringar när jag var 18. Har iallafall ingen minne av att jag byggde bil då. :D :D Jag har knappast nå´t minne av att jag varit 18 år :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp.... :icon_oops: någon som vill köpa en njure eller så ?? :( Ligger inne med 2:67kr på kontot just nu, och jag har inte köpt någon! :icon_oops: Annars hade nog två njurar varit en uppskattad julklapp till mig själv, har varit "18" i många år nu! :prop: , kanske därför jag aldrig blir klar med min 7'a? :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 6, 2004 Author Share Posted December 6, 2004 för att inte föstöra säljtråden med för mycket OT så delade jag den.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Köpes: förstånd, till rätt pris köpes av behövande.... Säljes: Samvete, nästan oanvänt. (Tror det är lite i stil med rågsikt, har aldrig provat det eftersom jag är värdelös på att baka) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp.... :icon_oops: någon som vill köpa en njure eller så ?? :( Vilken lyckost! ;) - (minus) 17000 på kontot och noll julklappar :whistling: Bildelar är inte gratis :hypocrite: Blev tvungen att börja sälja en masa prylar till dumpade priser för att få in dineros lite snabbt :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Bildelar är inte gratis :hypocrite: Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 :icon_oops: Själv har jag det ganska bra ställt för tillfället... Mycket övertid de senaste månaderna och nu senast 3 veckor i England med mycket övertid även där ger lite extra klirr i kassan (fast de kommer iofs inte förrän i slutet på denna månaden). Tur att det finns mycket delar att köpa till bygget så jag inte riskerar att slänga iväg pengarna på något onödigt! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 6, 2004 Author Share Posted December 6, 2004 Bildelar är inte gratis :hypocrite: Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;) Hihihi... hahahaa... Bwhaaaahhaaaaaaaaaaaaaa................. ja kan inte sluta skratta..... :wohow: men så är det väll för de flesta ?? det blir alltid dyrare än man tänkt sig... :) ( fast vissa är som sagt värre än andra.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;) :whistling: :D Hrmmmm, så kanske det är :icon_oops: :prop: Fast om jag tänker efter så är det nog inte så att det behöver vara dyrare och dyrare grejjor. Snarare coolare och coolare. Det behöver inte hänga ihop med priset :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp.... :icon_oops: någon som vill köpa en njure eller så ?? :( Du har ingen lever till salu :whistling: ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 7, 2004 Author Share Posted December 7, 2004 Just nu är jag beredd att sälja ALLT..... ;) köpte mig ett Xbox, kopierade 55 spelskivor av kompisen men för att kunna spela dom kopierade måste ja "chippa" om boxen vilket kostar ca: 500:- vilket är pengar jag inte har... :( så jag har 2 spel ja kan spela.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussi Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 500:- bjudet för s2000 motor :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Jag bjuder 550 kr för S2000 motorn,, Det skiter jag i ! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Jag bjuder 550 kr för S2000 motorn,, Det skiter jag i ! ;) 600 och en påse potatis bjudet men då får du stå för frakten Acke :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 8, 2004 Author Share Posted December 8, 2004 Haha.. ja lovar att jag säljer en njure innan ja säljer motorn... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 Just nu är jag beredd att sälja ALLT..... ;)köpte mig ett Xbox, kopierade 55 spelskivor av kompisen men för att kunna spela dom kopierade måste ja "chippa" om boxen vilket kostar ca: 500:- vilket är pengar jag inte har... :( så jag har 2 spel ja kan spela.. :( Chippade nyss min för 273 kr ;) Men då gjorde jag allt själv... Aladdin Super Live chip :thumbup: Nu ligger nog mina besparingar på ca -3000, det kostar att skicka grejer från USA?? :( Men så får man tillbaka pengar av en polare i helgen, som man väntat på i typ 1.5 år på.. då eliminerar jag i alla fall halva skulden :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 10, 2004 Author Share Posted December 10, 2004 jag har bara lött ca: 5 ggr i hela mitt liv så jag tyckte de var dömt att misslyckas om ja skulle försökt själv.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted December 10, 2004 Share Posted December 10, 2004 Jultomten kom tidigt i år :wohow: Efter den misserabla situationen nu i december kom ett brev från bostadsrättsföreningen. Hyran ska sänkas med 10% from januari. Det bilr 500 spänn i månaden av skattade pengar :wub: Inte fel :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts