Jump to content

fattig innan Jul !?!?


Acke

Recommended Posts

sen tror jag inte han har något annat, han var inte så effektiv och gjorde inte mkt. Han tyckte det var roligare att supa varje helg när han fyllt 18 så det blev inte mkt gjort 

Det är tråkigt när man gör så´na prioriteringar :(  hoppas han kommer på bättre tankar.

Eddy

Hmmm....... Jag undrar om inte jag hade samma prioriteringar när jag var 18. Har iallafall ingen minne av att jag byggde bil då. :D :D

Jag har knappast nå´t minne av att jag varit 18 år :prop:

Link to comment
Share on other sites

OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp....    :icon_oops:

någon som vill köpa en njure eller så ??    :(

Ligger inne med 2:67kr på kontot just nu, och jag har inte köpt någon! :icon_oops:

Annars hade nog två njurar varit en uppskattad julklapp till mig själv, har varit "18" i många år nu! :prop: , kanske därför jag aldrig blir klar med min 7'a? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

OT. men jag har 159:- kvar och har bara köpt en julklapp....    :icon_oops:

någon som vill köpa en njure eller så ??    :(

Vilken lyckost! ;)

- (minus) 17000 på kontot och noll julklappar :whistling: Bildelar är inte gratis :hypocrite:

Blev tvungen att börja sälja en masa prylar till dumpade priser för att få in dineros lite snabbt :(

Link to comment
Share on other sites

Bildelar är inte gratis  :hypocrite:

Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;)

Link to comment
Share on other sites

:icon_oops:

Själv har jag det ganska bra ställt för tillfället... Mycket övertid de senaste månaderna och nu senast 3 veckor i England med mycket övertid även där ger lite extra klirr i kassan (fast de kommer iofs inte förrän i slutet på denna månaden).

Tur att det finns mycket delar att köpa till bygget så jag inte riskerar att slänga iväg pengarna på något onödigt! :D

Link to comment
Share on other sites

Bildelar är inte gratis  :hypocrite:

Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;)

Hihihi... hahahaa... Bwhaaaahhaaaaaaaaaaaaaa................. ja kan inte sluta skratta..... :wohow:

men så är det väll för de flesta ?? det blir alltid dyrare än man tänkt sig... :) ( fast vissa är som sagt värre än andra.. )

Link to comment
Share on other sites

Är det inte så också att man behöver dyrare och dyrare grejer med tiden för att få rätta kicken? Det slutar väl med att man köper F1-delar till bygget eller nåt.... ;)

:whistling: :D Hrmmmm, så kanske det är :icon_oops: :prop:

Fast om jag tänker efter så är det nog inte så att det behöver vara dyrare och dyrare grejjor. Snarare coolare och coolare. Det behöver inte hänga ihop med priset :hypocrite:

Link to comment
Share on other sites

Just nu är jag beredd att sälja ALLT..... ;)

köpte mig ett Xbox, kopierade 55 spelskivor av kompisen men för att kunna spela dom kopierade måste ja "chippa" om boxen vilket kostar ca: 500:- vilket är pengar jag inte har... :(

så jag har 2 spel ja kan spela.. :(

Link to comment
Share on other sites

Just nu är jag beredd att sälja ALLT..... ;)

köpte mig ett Xbox, kopierade 55 spelskivor av kompisen men för att kunna spela dom kopierade måste ja "chippa" om boxen vilket kostar ca: 500:- vilket är pengar jag inte har... :( 

så jag har 2 spel ja kan spela..  :(

Chippade nyss min för 273 kr ;)

Men då gjorde jag allt själv... Aladdin Super Live chip :thumbup:

Nu ligger nog mina besparingar på ca -3000, det kostar att skicka grejer från USA?? :(

Men så får man tillbaka pengar av en polare i helgen, som man väntat på i typ 1.5 år på.. då eliminerar jag i alla fall halva skulden :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jultomten kom tidigt i år :wohow:

Efter den misserabla situationen nu i december kom ett brev från bostadsrättsföreningen. Hyran ska sänkas med 10% from januari. Det bilr 500 spänn i månaden av skattade pengar :wub:

Inte fel :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...