Falk Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Min grabb brukar plåta och fixa lite när han hänger med på bilträffar. Han la ut en länk till en kort skakig filmsnutt från Lunda i somras när jag försiktigt luftade min Seven i konbanan. Länken finns här: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=14681&highlight= En Seven, blå himmel, ett flygfält med koner och svensk sommar. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Lite shaky men man förstår att grabben är upphetsad när han får åka Seven :) Var kommer musiken ifrån. Skulle vilja höra resten av låten. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Lite shaky men man förstår att grabben är upphetsad när han får åka Seven :) Var kommer musiken ifrån. Skulle vilja höra resten av låten. Conco Nirvana - come as you are Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Thanks :thumbup: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts