Jump to content

Mk indy


Michael

Recommended Posts

Nu är det mindre än 18 timmar kvar till båten går och jag skall åka och hämta mitt kit hos MK. Snacka att man är förväntansfull. :wohow: På tisdag vet jag om allt gått i lås och jag fick plats :o med allt som jag beställde

Lev väl

Michael Wänström

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

12 h kvar :wohow:

Jag är orolig att mina mineskort inte skall räcka. :o

Blå :icon_sleep:

Naturligtvis skall jag hälsa. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Det är inte svetsblänk det är sjösjuka som är manligt :(

Lev väl :prop:

Michael

Link to comment
Share on other sites

Har hört att "Galna  :twisted:  kosjukan" brutit ut igen .... Alla tullar till Engand är stängda till vidare !  ;)

Illa om man blir fast i tullen på grund av det! :D

Link to comment
Share on other sites

Nagra galna kor har jag inte sett. Olen ar dock mycket god :wohow: ( lite konstigt att skriva pa ett ett tangentbord som saknar vissa knappar :icon_angry: ) Min kara hustru angnar sig at shoppin :( nagra dagar. pa mandag :wohow: skall vi aka ner till MK fan vad jag lanktar :prop: .

Lev val

Michael W

Edingburgh

Link to comment
Share on other sites

Varken eller jag anlände till Göteborg kl 17 i dag efter en synnerligen trevlig :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: och givande resa. Resan innehöll både semester och bilhämtning. Detta upplägg kan varmt rekommenderas ta med frun/flickvännen och låt henne shoppa några dagar i någon trevlig stad i Storbritannien. Åk sedan och hämta kittet. Och vips så är både du och din fru/flickvän nöjda och glada. Vi var tre dagar i Edingburg och sov sista natten i York för att träffa Phil och grabbarna i måndags och ja dom var synnerligen hjälpsamma och trevliga. Jag måste erkänna att jag ej var säker på om alt skulle få plats men det fick det och det var även plats över för en liten inköpsresa till biltema när vi kom hem. Na fan nu skall jag ner och börja :twisted:

Lev väl

Michael Wänström

Sjövik

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Båten lägger till några hundra meter från Biltema :thumbup: så det var lika bra och passa på att hämta ett lass därifrån oxå Gissa om bilen var full efter det. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

hemma i garaget

Jag har mer. Tyvärr så hade vi ej den tiden hos MK så jag har ej så mycket därifrån som jag ville.

Lev väl

Michael W

SJÖVIK

ps ni är naturligtvis välkomna att kika. ds

Nu skall jag ner till garaget vi syns till sommaren ( snacka om optimist)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det går framåt :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow:

I dag bestälde jag tid för första sfro besikningen den blir den 27/12. Fan :twisted: vilken känsla.

Michael W'

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

Fåååård :prop:

Pinto för att vara exakt. Motorn har en trevlig profil då min topp är inne för planing. Senare skall en kent kam och dubbla delort 40 på.

Michael W

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

Då var den första besiktningen utförd och jag kan fortsätta att bygga. Hur det gick :thumbup: :wohow: :prop: :thumbup: Några rekommendationer samt några saknade uppgifter

Nä ner i källaren våren kommer snart

Michael W

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

Ute på vägen för första gången. :wohow: Styrning och handbroms räcker långt. Som drivkälla fungerar grannens fyrhjuling.

Michael W

SJÖVIK

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Snart är det läge att ringa sfro igen

Bygg väl

Michael W

SJÖVIK

Snyggt jobbat Michael :thumbup: Det var raskt skruvat. Jag tycker att det inte var länge sedan du var och hälsade på hos oss :D Vi går och väntar på leveransen fortfarande...och inte ett ljud hör vi från dom :( men den som väntar på nå´t gott ...o.s.v. Ska bli kul att att snacka MK med dig under mässa.

Eddy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...