Aron Dalemo Posted July 31, 2021 Share Posted July 31, 2021 Då jag tyvärr upptäckte att bilen svänger åt fel håll när den äntligen skulle rullas ut ur garaget (fråga mig inte varför jag inte upptäckt detta tidigare) så söker jag nu en Ford Sierra styrväxel för vänstertrafik för att lösa mitt problem. Vill inte ha en kortad utan en original. Gärna i södra delarna av Sverige Kan också slå ett slag för att kolla om den styrväxel man tänker använda är placerad framför hjulaxeln eller bakom för att slippa hamna i den situation jag är i 😅 Allt gott! //Aron Dalemo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Lekås Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 https://www.burtonpower.com/manual-steering-rack-ford-sierra-exchange-rhd-xlr126.html 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Du har PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts