Jocke4U Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Har lite delar som jag inte ser användning av i dagsläget och kanske bättre om någon annan har nytta av dom. Kan skickas med tillägg av frakt (eller på årets Kinnekulle-körning, avhämtning i Alingsås såklart bra också). Betalning endast via Swish Eventuella mått eller annan info tas via PM på forumet. ============================================== 20 st Nya Westfield PolySport/PolyClassic Bush (PB121) https://www.rallydesign.co.uk/product_info.php?products_id=25108 1 st har varit provmonterad men inte använd, resten helt oanvända. Pris: 500 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 4 st Nya Westfield Polyrace Bush (PB121R) https://www.rallydesign.co.uk/product_info.php?products_id=25109 Helt nya Pris: 100 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 2 st Nya camberjusterare Westfield i stål och brickor Steglös camberjustering utan att snurra helvarv på jointen Pris: 200 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 2 st Nya förlängare till styrväxel Westfield i stål Pris: 200 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 1 st Ny liten mittenbackspegel Racetech (konvex) Pris: 150 kr SÅLD till @Mikael Sundquist ============================================== 3 st Nya Hella positionsljus OBS: Se märkning Pris: 80 kr/st SÅLDA till @Mikael Sundquist ============================================== 2 st Nya P-ändar (passar ihop med förlängarna ovan) Pris: 150 kr SÅLDA till @vedde ============================================== Övrigt 1 set avgasflänsar 2,5" Pris: Bud ============================================== 1 st Ny tajt 90 graders avgasböj 2,5" Pris: Bud Quote
vedde Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Jag vill köpa gula polybushes, styrförlängare och camberjusterare. Ta med till Kinnekulle?Skickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 Quote
Mikael Sundquist Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Jag köper spegel och positionsljus. Se PM 1 Quote
Jocke4U Posted June 4, 2021 Author Posted June 4, 2021 1 timme sedan, vedde sade: Jag vill köpa gula polybushes, styrförlängare och camberjusterare. Ta med till Kinnekulle? Dom är dina @vedde tar med dom till Kinnekulle Quote
vedde Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Jag kan väl ta p-ändrana med då de passar med förlängarna.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote
Jocke4U Posted June 4, 2021 Author Posted June 4, 2021 1 timme sedan, vedde sade: Jag kan väl ta p-ändrana med då de passar med förlängarna. 👍 det gör dom 🙂 Quote
vedde Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Jag köper de röda också när vi ändå håller på! Tar du med till Kinnekulle./VeddeSkickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 Quote
Recommended Posts