Jocke4U Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Har lite delar som jag inte ser användning av i dagsläget och kanske bättre om någon annan har nytta av dom. Kan skickas med tillägg av frakt (eller på årets Kinnekulle-körning, avhämtning i Alingsås såklart bra också). Betalning endast via Swish Eventuella mått eller annan info tas via PM på forumet. ============================================== 20 st Nya Westfield PolySport/PolyClassic Bush (PB121) https://www.rallydesign.co.uk/product_info.php?products_id=25108 1 st har varit provmonterad men inte använd, resten helt oanvända. Pris: 500 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 4 st Nya Westfield Polyrace Bush (PB121R) https://www.rallydesign.co.uk/product_info.php?products_id=25109 Helt nya Pris: 100 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 2 st Nya camberjusterare Westfield i stål och brickor Steglös camberjustering utan att snurra helvarv på jointen Pris: 200 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 2 st Nya förlängare till styrväxel Westfield i stål Pris: 200 kr SÅLDA till @vedde ============================================== 1 st Ny liten mittenbackspegel Racetech (konvex) Pris: 150 kr SÅLD till @Mikael Sundquist ============================================== 3 st Nya Hella positionsljus OBS: Se märkning Pris: 80 kr/st SÅLDA till @Mikael Sundquist ============================================== 2 st Nya P-ändar (passar ihop med förlängarna ovan) Pris: 150 kr SÅLDA till @vedde ============================================== Övrigt 1 set avgasflänsar 2,5" Pris: Bud ============================================== 1 st Ny tajt 90 graders avgasböj 2,5" Pris: Bud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Jag vill köpa gula polybushes, styrförlängare och camberjusterare. Ta med till Kinnekulle?Skickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Sundquist Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Jag köper spegel och positionsljus. Se PM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 1 timme sedan, vedde sade: Jag vill köpa gula polybushes, styrförlängare och camberjusterare. Ta med till Kinnekulle? Dom är dina @vedde tar med dom till Kinnekulle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Jag kan väl ta p-ändrana med då de passar med förlängarna.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 1 timme sedan, vedde sade: Jag kan väl ta p-ändrana med då de passar med förlängarna. 👍 det gör dom 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 Jag köper de röda också när vi ändå håller på! Tar du med till Kinnekulle./VeddeSkickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 29, 2021 Author Share Posted July 29, 2021 Yes, ses på Kinnekulle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts