Flying finn Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Hur skulle det vara med en "elektronik flik" där man kunde diskutera lit bil elektronik såsom varvspärr, växlingslampa, insprut, lambda mätare ..... Det skulle vara roligt att dela funderingar, ideer och ritningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Jag kan bara instämma. Visserligen kunde man kanske klämma in det i någon redan existerande avdelning, men det hade kanske inte skadat med en egen. Hur som helst så är jag mycket intresserad av både elektronik och bilar, så bilelektronik är extra intressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Jag tycker oxå att det verkar vara en bra idé! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 En mkt, bra idé :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Bara att be någon vänlig själ att smälla upp en sådan avdelning då..... :thumbup: Ho Hoo ACKE !! :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Tjahaaaa..... ja e lite så ja får fixa de imörra... :D Ps. ja ma ja leva... :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Tjahaaaa..... ja e lite så ja får fixa de imörra... :DPs. ja ma ja leva... :wohow: Jamen grattis då ;) :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 31, 2004 Share Posted October 31, 2004 ny forumdel, elektronik... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted October 31, 2004 Share Posted October 31, 2004 Bra! Nu gäller det bara att fylla den med intressanta trådar. Jag gissar att det kommer bli en relativt liten avdelning, då elektroniken inte är så stor del på sjuorna. Men det kommer ändå att bli väldigt intressant. Man kanske skulle kunna samla all bilel i denna avdelning? Alltså även kabeldragning, lampor, batteri etc. Vad tror ni om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Bra!Nu gäller det bara att fylla den med intressanta trådar. Jag gissar att det kommer bli en relativt liten avdelning, då elektroniken inte är så stor del på sjuorna. Men det kommer ändå att bli väldigt intressant. Man kanske skulle kunna samla all bilel i denna avdelning? Alltså även kabeldragning, lampor, batteri etc. Vad tror ni om det? Låter som en bra idé tycker jag. :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts