heralue Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Är det någon som vet var man kan köpadessa eller motsvarande i Sverige ?? /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Ja går du in på googles o slår in colourtune så får du upp en massa + en på EBAY auktion varför inte använda en lambda o en voltmeter???? lambda 1 = 0,7volt (lambdan alstar själv en spänning ) är det lägre spänning magrare högre spänning fetare blandning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 är det någon mer än jag som är sugen på ett gruppköp av bredbandslambda i byggsats? jag beställer väl iofs ändå men jag tänkte på om det fanns någon mer som var intresserad.... i så fall så startar jag en egen tråd i ämnet senare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts