Jump to content

Acke har mest "skriv-klåda"


Arrowsmith

Recommended Posts

Acke är tydligt den av oss med mest skrivklåda..... :D

Han lär vara den som passerar 1000 inlägg först av oss alla....

i skrivande stund så har han nämligen 999st. avverkade inlägg.... :icon_smartass:

en liten "våg" för våran admin. Acke !!

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

( här kommer post nummer 1000.. :D )

hoppla... :icon_oops:

det måste betyda att jag spenderar aldeles för lite tid i garaget... så jag erkänner.. jag har inget liv... :icon_oops: :( :huh:

dock börjar ryggen bli bättre, så jag har faktiskt varit där å "dammat" av sakerna lite.. :)

Link to comment
Share on other sites

( här kommer post nummer 1000.. :D  )

hoppla... :icon_oops:

det måste betyda att jag spenderar aldeles för lite tid i garaget...  så jag erkänner..  jag har inget liv... :icon_oops:  :(  :huh:

dock börjar ryggen bli bättre, så jag har faktiskt varit där å "dammat" av sakerna lite..  :)

åhå, så du har också en skada som hindrar dig från att bygga och istället sätter dig vid datorn... vi borde bilda klubb :D

Link to comment
Share on other sites

jepps... den 7:e januari gick ryggen i bitar (känndes de som iaf) och har nu varit hos flera läkare, vanlig röntgen, och nu senast magnetröntgen..

jag väntar svar från magnetröntgen och hoppas att den ger svar på vad som är fel....

det är i korsryggen som något glappar och i vissa fall när ja böjer ryggen klämmer jag en nerv eller något då det känns som om någon hugger mig med en brandyxa mitt i svanken.. :(

vissa dagar får ja börja dagen med att sitta å ta på mig kallingar å strumpor då jag inte kan böja ryggen.. gissa om man känner sig manlig då ?? :(

men som sagt så hittar läkarna inget....

senaste teorin är att det är stress som orsakar det ( eller iaf gör att det inte fösvinner) då jag även har sömnproblem, biter med käkarna så tänderna börjat slipas ner, samt har "stickningar" i bröstet.....

men, men.... jag avaktar resultatet från magnetröntgen och visar det inget blir det nog att gå till farbror Hjärnskrynklaren med den långa vita rocken å prata lite.. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...