FredrikTillman Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Här ska jag försöka lägga upp lite bilder på mitt bygge Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikTillman Posted September 25, 2020 Author Share Posted September 25, 2020 Bakaxel 1031 3:31 volvo 940Framvagn från volvo 140Motor b230 med aq140a insug o dubbla solex 44or Hastighetsmätare från Bjorntech Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikTillman Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Inpassning av växellåda då blev det lite för högt så får sänka motorn lite o även flytta fram motorfästena. Men det får bli en annan dag Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikTillman Posted October 4, 2020 Author Share Posted October 4, 2020 Så va växellådan på plats nästa steg är kardantunneln Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedalen Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Kul, ser fram emot att följa ditt projekt och toppen att det ordnade sig med noskonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikTillman Posted October 20, 2020 Author Share Posted October 20, 2020 Ja då ska man börja dra lite bromsrör o slangar så man kan få stopp oxå Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts