Fredrik755 Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Hej Jag vill köpa boken, Build Your Own Sports Car: On a Budget den senaste versionen. Någon som har en till salu eller vet vart jag kan köpa en? Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 22 timmar sedan, Fredrik755 sade: Hej Jag vill köpa boken, Build Your Own Sports Car: On a Budget den senaste versionen. Någon som har en till salu eller vet vart jag kan köpa en? Mvh Fredrik Jag har en helt oanvänd sådan bok men vet inte om den är senaste, se nedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik755 Posted May 8, 2020 Author Share Posted May 8, 2020 Ja precis den är det. Har dock en på gång så avvaktar lite. Tack sålänge! 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Har du kvar boken @Jocke4U så köper jag den gärna av dig 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 2 timmar sedan, Tomas sade: Har du kvar boken @Jocke4U så köper jag den gärna av dig 🙂 Den är såld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts