Jonte Posted October 9, 2004 Posted October 9, 2004 Jag är ju en av dom udda som kör med katalysator. Så jakten på en liten fin katalysator inledes ganska tidigt. Till slut fick jag tag i en, visserligen aningen för stor för mitt avgassystem men det fick gå ändå. Nu syns den som en avvikande bulle på utsidan. 90mm x 63mm diameter Som synes så är den väl synlig i systemet :prop: Quote
Jonte Posted October 9, 2004 Author Posted October 9, 2004 av någon anledning fick jag Error could not send mail när jag skulle lägga in denna post, därför försökte jag igen och lyckades få till fler trådar...sorry :blink: Quote
Tommy Posted October 9, 2004 Posted October 9, 2004 av någon anledning fick jag Error could not send mail när jag skulle lägga in denna post, därför försökte jag igen och lyckades få till fler trådar...sorry :blink: Detta fel händer rätt ofta på senare tid ... undrar vad det beror på? Quote
Acke Posted October 9, 2004 Posted October 9, 2004 1. snyggt gjort.. :thumbup: 2. vet faktiskt inte varför det blir så mellan varven.. kanske Niklas vet ??? :blink: Quote
iceman Posted October 9, 2004 Posted October 9, 2004 Mycket snyggt :thumbup: Eftersom jag också kommer att köra med kat... så undrar jag var du har hittat "katten" ?? Quote
Jonte Posted October 10, 2004 Author Posted October 10, 2004 Jag köpte den avhttp://www.a-alt-avgassystem.se i närheten av Göteborg. Dom är dock en aning struliga att ha å göra med, men det brukar lösa sig till slut. ;) Quote
Bengt Norell Posted October 11, 2004 Posted October 11, 2004 Mycket snyggt !!!! Lämna gärna mer info. typ pris art nr och vad du kan komma på av intresse, Var har du köpt ljuddämparn? Allt Gott Bengt Quote
Jonte Posted October 11, 2004 Author Posted October 11, 2004 Priset på "katten" var 2900:- och avgassystemet med ljuddämpare och extraktorrör kommer från MK i england Quote
gka Posted October 12, 2004 Posted October 12, 2004 Wow, otroligt fräck liten sak! Blir det lika bra flöde som en normal, standard, stor, ful, burk i pressad plåt? Quote
Sonett7 Posted October 12, 2004 Posted October 12, 2004 >>gka Dessa flödar mycket bättre än de vanliga... Kolla detta testet som Speedparts har gjort: http://www.speedparts.se/arkiv/anvisningar...katalysator.pdf Quote
Recommended Posts