gabbes Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Jaha - nu när min 7:a är såld så har jag börjat rensa ut garaget så mittmotorbygget och rodden skall få plats. Diverse Sierra bakaxeldelar - lilla klumpen: 1st komplett med ca 3,9 utväxling som jag kört med - funkar bra - odiffad. 2st tomma hus - hela o bra om ni vill bygga. 1st utväxling - bra skicka - har dock inte kollat utväxlingen. Helt nya Timken lager, ny låsmutter , ny knäckhylsa samt nya P-boxar så ni kan få en nyrenoverad bakaxel. Vill helst inte skicka då jag inte har möjlighet till det utan ser helst avhämtning. Pris? Ja - ge mig ett vettigt bud så är sakerna dina! Tel/SMS 070-88 55 439 så svarar jag när jag har möjlighet alt ringer tillbaks. Ring helst mellan 17.00-21.00 på G av jobb - tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Hej Är det 7" med insticksaxlar?? / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowflyer Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Jag söker 7 tums med insticksaxlar. Det ser ut som flänsvarianten? MVH Jan Dersjö, Eskilstuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Har du 3.14 utväxling?Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts