Jump to content

Vårt Dala7 bygge


Tommy

Recommended Posts

PS igen! Du vet att du kan ha små skyltar både fram och bak?

Hmm.. hur stor är möjligheten att få det då ??

dom brukar ju "knorra" ganska mycket bara för den främre och då det oftast finns en stor å fin bakdel på sjuorna har jag svårt att tänka mig att de godkänner en liten där...

men å andra sidan så går de så är jag först i kön att ansöka om liten bak... skylten e ju näsan större än bilen.. :icon_oops:

Kan säga att han är godkänd för det iallafall..

Liten skylt fram + bak enligt VVs papper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din regskylt skickades idag från SMC  :D

Rättelse: Var lite för snabb, tror inte USA skyltarna gick idag utan kommer gå imorn, skylten är tillverkad och packeterad iallafall, det vet jag till 100% men den går nog imorn mellan 15-17. Så torsdag eller Fredag borde du ha den om inte posten tar tid på sig. Tyvärr kan jag inte fixa kollinr då det e brev..

Var en riktig slump att jag råkade se den skylten du har, och när man såg chassinumret så blev jag genast nyfiken då jag inte i min vildaste fantasi kunde tro att det var någon automatisk genererad nummer..

Så du vet iallafall..  :thumbup:

PS! Såg precis din bild, ringde du VV/SMC och meddelande detta fel? så ska det inte se ut  :icon_angry: *skälla på mig själv delvis*

PS igen! Du vet att du kan ha små skyltar både fram och bak?

vänta lite nu...... Hur är du involverad i nummerskyltar

"Reddevil" ?

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Ok.. har ju liten fram men stor bak så jag antog bara att dom inte gick med på stor bak...

blir att ansöka om det me andra ord.. ser mycket bättre ut.. :D

Link to comment
Share on other sites

Din regskylt skickades idag från SMC  :D

Rättelse: Var lite för snabb, tror inte USA skyltarna gick idag utan kommer gå imorn, skylten är tillverkad och packeterad iallafall, det vet jag till 100% men den går nog imorn mellan 15-17. Så torsdag eller Fredag borde du ha den om inte posten tar tid på sig. Tyvärr kan jag inte fixa kollinr då det e brev..

Var en riktig slump att jag råkade se den skylten du har, och när man såg chassinumret så blev jag genast nyfiken då jag inte i min vildaste fantasi kunde tro att det var någon automatisk genererad nummer..

Så du vet iallafall..  :thumbup:

PS! Såg precis din bild, ringde du VV/SMC och meddelande detta fel? så ska det inte se ut  :icon_angry: *skälla på mig själv delvis*

PS igen! Du vet att du kan ha små skyltar både fram och bak?

vänta lite nu...... Hur är du involverad i nummerskyltar

"Reddevil" ?

jadu... jag är en av grabbarna som tillverkar regplåtarna :D

Link to comment
Share on other sites

Hmm..  Ok..  har ju liten fram men stor bak så jag antog bara att dom inte gick med på stor bak...

blir att ansöka om det me andra ord..  ser mycket bättre ut..  :D

Samma här ...enligt frugan, liten fram och stor bak :icon_oops: ;)

Link to comment
Share on other sites

Din regskylt skickades idag från SMC  :D

Rättelse: Var lite för snabb, tror inte USA skyltarna gick idag utan kommer gå imorn, skylten är tillverkad och packeterad iallafall, det vet jag till 100% men den går nog imorn mellan 15-17. Så torsdag eller Fredag borde du ha den om inte posten tar tid på sig. Tyvärr kan jag inte fixa kollinr då det e brev..

Var en riktig slump att jag råkade se den skylten du har, och när man såg chassinumret så blev jag genast nyfiken då jag inte i min vildaste fantasi kunde tro att det var någon automatisk genererad nummer..

Så du vet iallafall..  :thumbup:

PS! Såg precis din bild, ringde du VV/SMC och meddelande detta fel? så ska det inte se ut  :icon_angry: *skälla på mig själv delvis*

PS igen! Du vet att du kan ha små skyltar både fram och bak?

vänta lite nu...... Hur är du involverad i nummerskyltar

"Reddevil" ?

jadu... jag är en av grabbarna som tillverkar regplåtarna :D

Du tar inte emot beställningar då :whistling: :whistling:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Skämt åt sido så är jag skitsur på SBP i Kalmar som inte ville bocka i

rutan för små skyltar rätt jag pekade på "drop-down" menyn i hans dator och

bad snällt...

Link to comment
Share on other sites

Hmm..  Ok..  har ju liten fram men stor bak så jag antog bara att dom inte gick med på stor bak...

blir att ansöka om det me andra ord..  ser mycket bättre ut..  :D

Samma här ...enligt frugan, liten fram och stor bak :icon_oops: ;)

Bwhaaahaaaaaaa...... de va de bästa på länge.. :D :D :prop: :D :D

Link to comment
Share on other sites

Fick beställa en ny plåt fram pga att den var felaktig och fick en ny! :whistling:

Sedan kom min plåt fram! :blink: Den hade blivit skickad fel till annan bilägare...

Så nu har jag 2 små plåtar.... :D

Link to comment
Share on other sites

tja...  vad säger man....

vissa trillar godiset på.... 

andra får lida alla kvalen för att ens få smaka....  :whip:

Alla har väll möjlighet att beställa en ny liten skylt om oturen är framme... ;)

Stulen, skadad, tappad...etc :whistling:

Link to comment
Share on other sites

tja...  vad säger man....

vissa trillar godiset på.... 

andra får lida alla kvalen för att ens få smaka....  :whip:

Alla har väll möjlighet att beställa en ny liten skylt om oturen är framme... ;)

Stulen, skadad, tappad...etc :whistling:

Det står i dina reguppgifter vad för slags skylt du har tillgång till, står det "vanlig" så får du aldrig en liten USA skylt eller MC variant, då ere över rent ut sagt om man inte kan hota till sig någon på VV som ändrar i bilregistret åt dig..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...