Leffe Posted March 8, 2020 Share Posted March 8, 2020 Hejsan Har fått över en växellåda. Kom med bud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronto Posted March 8, 2020 Share Posted March 8, 2020 Skulle behöva en. Du har inga planer på att köra förbi Kalmar framöver ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted March 8, 2020 Author Share Posted March 8, 2020 Hej. Nä men frakt kan man lösa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Hej Har du kvar lådan?? Pris?? / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted March 31, 2020 Author Share Posted March 31, 2020 Yepp den är kvar. ja skall man hosta till med en tusing plus frakt. Är dock inte hemma förränn 7/5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Hej igen Antar att det är typen med löstagbar sprängkåpa / kopplingshus, växelspak, kopplingsarm medföljer klart Vad har du för förslag på frakt till Malmö Pris OK / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 4, 2020 Author Share Posted April 4, 2020 Hejsan Tyvärr medföljer inte spak å kopplings arm.Finns å köpa billigt på bildels basen. Och så är jag på jobb nu och kommer inte hem förrän tidigast 6/5 på grund av covid-19 skiten. Om det är intressant trots detta så meddela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted April 6, 2020 Share Posted April 6, 2020 Har du nåt tele nummer Köper lådan av dig om transport till rimligt pris går att ordna, adress i Malmö / Limhamn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 7, 2020 Author Share Posted April 7, 2020 (edited) ok Måtten är på lådan : jag kollar med bussgods för en halvpall. Edited April 7, 2020 by Leffe ändring av innehåll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören K Posted April 7, 2020 Share Posted April 7, 2020 Jag fick en Type 9 låda med bellhouse levererad på halvpall via DHL. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 8, 2020 Author Share Posted April 8, 2020 On 2020-04-07 at 17:31, Sören K sade: Jag fick en Type 9 låda med bellhouse levererad på halvpall via DHL. Vad fick du ge för detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören K Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 635:- från Broby Skåne till Sthlm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören K Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Det var Schenker som var transportör 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudis Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Du råkar inte ha kvar växellådan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts