XTR Posted July 29, 2019 Share Posted July 29, 2019 Någon som sitter på en uppsättning bra bromsbelägg fram? Körde Ferrodo racing på förra sjuan o var nöjd med dem. Mattias 0703871790 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Ha ha, jag kör Biltema och har inte bytt sedan regbesiktning -10 och har nog kört minst 20 bankörningar med dem- måste fått en bra batch från dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 1 timme sedan, vedde sade: Ha ha, jag kör Biltema och har inte bytt sedan regbesiktning -10 och har nog kört minst 20 bankörningar med dem- måste fått en bra batch från dem. Tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 TurJajjemensan, jag hette inte Murphy då.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted July 30, 2019 Author Share Posted July 30, 2019 Hade Biltema belägg i förra bilen. De åkte ur fort..inte imponerad & det var inte min sfro gubbe heller. Körde ferrodo std. belägg ett tag därefter och bytte sedan till racing varianten herre jävlar vilken skillnad🤟 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Kommer byta till Wilwood i vinter, då måste jag ha andra belägg.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 Hej Har nya värsting belägg till powerlite Bengt metz Har även nya belägg för siera broms bak mintex 1155 kanonbelägg Bengt metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts