Magnus Wallén Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Goddag, Jag har inte byggt själv utan köpt ”färdigt”. Det blev en plats över i garaget när jag sålde min Radical SR8 Användningsområdet blir mest trackdays och nöje. Jag har en ”BEC” i en Radical PR6 som jag tävlar ”seriöst” med. Jag bor i Stockholm men meckargaraget är i Forkarby (nära Ulva kvarn). Ser fram emot kontakt med andra Seven ägare för träffar och garagehäng. Nu är det bara att invänta våren! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Välkommen, vi är 5- 6 sjua byggare runt Uppsala som brukar ses ibland och sparka däck eller åka på utställning. Jag försöker hålla ihop gruppen lite löst. Messa mig så blir du med på listan när jag skickar ut aktiviteter runt Uppsala.0708697979/VeddeSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Wallén Posted February 4, 2019 Author Share Posted February 4, 2019 Har jag några planer att modifiera? Japp - först på tur är att smacka dit ett lustgaskit som satt på min Lotus Elise en gång i tiden. Har bara väntat på ett nytt objekt...Lustgas är roligt (haha😃) skall bli intressant! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 59 minuter sedan, Magnus Wallén sade: Har jag några planer att modifiera? Japp - först på tur är att smacka dit ett lustgaskit som satt på min Lotus Elise en gång i tiden. Har bara väntat på ett nytt objekt...Lustgas är roligt (haha😃) skall bli intressant! Haha, nu har du fått kontakt med "modifieringarnas konung" @vedde - hans sjua har genomgått mååånga modifieringar genom åren. 😄😉 Där har du nästa grej @vedde - lustgas! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Jaa, kompressor och lustgas! Nästa vinter kanske/Vedde Skickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilborg Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Snygg bil! Vad är det för dimensioner på däck o fälg? letar efter något vettigt till min Zero som håller på att växa fram 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 Hej Trevligt med fler ZERO-bilar. Ser riktigt snygg ut. Jag har en jag med. Har mitt garage söder om Uppsala men bor i Lövstalöt. Du är välkommen att sparka däck och fika när som. //Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts