Jocke4U Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Så nu är snart 2018 till ända och vi går in i ett nytt spännande år.....2019 ...tadaaa 🙂 😄 Den som skickar in en bild som som vinner flest röster i denna tråd (likes, via like-knappen på inlägget) skickar jag en liten present till den som har flest likes. Minimum likes 15 och sen "sky is the limit" 😄 Detta inlägg kan gillas och är inte med i tävlingen. Start: NU! Slut: 6/1 kl 20.00 Kör på!!! Kom igen nu och visa fantasin 🙂😉 PS: Detta har inget med styrelsen att göra utan är bara att jag gillar denna klubb/forum så jäkla mycket! DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Tror du vi har våra bilar ute på nyår 🥂 kanske om isen lägger sig väldigt snabbt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Det behöver ju inte vara en bil ute eller färdig bil 😉 ....dessutom flera dagar innan och efter... 😄 Handlar mer om att posta en bild som många gillar .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Granberg Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Första bidraget? Vissa kommer att säga att det är photoshop, men jag kan redan nu erkänna att det är photoshop på riktigt låg nivå 🤣 Gott nytt år på er allihopa! Hoppas 2019 blir ett riktigt kanonår! Finns i större kvalité här https://postimg.cc/5X7NjgLj 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 6, 2019 Author Share Posted January 6, 2019 Det blev en flopp kan man säga men tack @Jörgen Granberg för ditt bidrag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Granberg Posted January 7, 2019 Share Posted January 7, 2019 On 2019-01-06 at 20:27, Jocke4U sade: Det blev en flopp kan man säga men tack @Jörgen Granberg för ditt bidrag. Det var kul att du försökte. Men det kanske är så att personerna på forumet är bättre på att bygga bilar än fotoredigering 🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts