hoffman_gt40 Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Jag har tittat på reklamen med den gula gt40.in ,jag har pausat och studerat detaljer och helt klart är det en GOX ,alupaneler inne ,sidorutor,huvlås formen och Görans patent dimension på cooper cobra framdäcken. Detta verkar vara det enda endamålet GOX duger till numera , skrotas på billiga tv reklamer. Mvh Peter H 😃 Quote
heralue Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 När jag besökte Gox i september 2008 så stog det en gul kaross med svarta ränder i den "nya" fabriken. Jag tänkte direkt på den 1:a gången jag såg denna omsmakliga filmsnutt som reklambyrån King producerat. Quote
Csgt40 Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 Helt klart Görans bil för den skulle ju vara klar för test 😆 Ser att Cambern är GOX orginal inställning "Race settup" med. /Christer.S Quote
Magnus. Viktorsson Posted February 18, 2013 Posted February 18, 2013 Står GOX på sidan också. Man ser tydligt hur fint han fått till passformen... Quote
hoffman_gt40 Posted February 19, 2013 Author Posted February 19, 2013 Fullt ratt utslag,sväng upp på en trotoarkant sen har man lite plastnings jobb på främre skärmkant trots att cambern ligger på 5 grader. Men dessa bilar är tävlingsbilar och ej gjorda för att besiktas och köras på gatan. Det var väl vad alla GOX ägare fick i information när man köpte kitten. 😃 Peter H Quote
Recommended Posts