Jonte Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Jag har vissa funderingar kring dragningarna för mina kylarslangar....det känns inte OK Är nr 1 på termostathuset bara en luftning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Luftning var ordet. På båda mina sierror har detta rör varit pluggat med en slangstump. Nr 2 är nog avledaren för vatten om motorn kokar för att inte söla ner i motorrummet. Michael W SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 Menar du 2 på kylaren? Den är till expansionskärlet på Micra, den sitter nämligen direkt på kylaren. Det blir väldigt varmt just nu, så det är därför jag funderar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Ska inte 3 o 5 gå till varann? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 13, 2004 Author Share Posted September 13, 2004 lite osäker...därför jag lägger ut min fundering här. Frågan är isåfall vilka som går till expansionskärlet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 13, 2004 Author Share Posted September 13, 2004 Jonas har tänkt lite *inga ovationer tack* Så nu ska slangarna ändras lite lite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts