Magnus. Viktorsson Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Hej! Nu äntligen blir det Mangans GT40 träff den 7 oktober. Fika umgås,lite sladd på gården. För dom som stannar och sover över så kör vi lite mat och dryck i min flipperhall på kvällen. Det finns plats hos mig om man vill sova över, ta med lite sängtillbehör. Hur många bilar letar vi fram i år?.. För er som inte varit här tidigare så kom till Industrigatan 28D i Borås. En liten bild från förra träffen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Hej Magnus Kan tyvärr inte delta då jag är i Sydafrika då. Har jag tur så kanske jag hinner ner till Superformance i Port Elisabeth då 🙂 Hoppas ni får en supertrevlig träff!!! Mvh Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 Låter kul - antar att det blir av även om det har varit tyst i tråden här. Hoppas att min uppmärksamhet inte fångas för mycket av jobb med bruksbilen och kommer troligen dyka upp (lite snabb-meck på morgonen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted October 5, 2017 Author Share Posted October 5, 2017 Klart det blir av. Vi hoppas på mindre regn eller inget alls:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts