Magnus. Viktorsson Posted September 5, 2017 Posted September 5, 2017 Hej! Nu äntligen blir det Mangans GT40 träff den 7 oktober. Fika umgås,lite sladd på gården. För dom som stannar och sover över så kör vi lite mat och dryck i min flipperhall på kvällen. Det finns plats hos mig om man vill sova över, ta med lite sängtillbehör. Hur många bilar letar vi fram i år?.. För er som inte varit här tidigare så kom till Industrigatan 28D i Borås. En liten bild från förra träffen Quote
Starhonk Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 Hej Magnus Kan tyvärr inte delta då jag är i Sydafrika då. Har jag tur så kanske jag hinner ner till Superformance i Port Elisabeth då 🙂 Hoppas ni får en supertrevlig träff!!! Mvh Henrik Quote
Jocke4U Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Låter kul - antar att det blir av även om det har varit tyst i tråden här. Hoppas att min uppmärksamhet inte fångas för mycket av jobb med bruksbilen och kommer troligen dyka upp (lite snabb-meck på morgonen) Quote
Magnus. Viktorsson Posted October 5, 2017 Author Posted October 5, 2017 Klart det blir av. Vi hoppas på mindre regn eller inget alls:) Quote
Recommended Posts