Mikael Nordin Posted June 16, 2018 Posted June 16, 2018 (edited) Hej Är på jakt efter en reggad super seven typ Westfield, Mk indy, Mnr osv och gärna med mc-motor. Hör av er med vad ni har stående i garagen!!! Med vänlig hälsning, Mikael Edited June 16, 2018 by Mikael Nordin Quote
Mikael Nordin Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 Bil köpt dock inte en från detta forum... Quote
Frena Posted July 2, 2018 Posted July 2, 2018 2 timmar sedan, Mikael Nordin sade: Bil köpt dock inte en från detta forum... Berätta mer då 🤓 Quote
Mikael Nordin Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 48 minuter sedan, Frena sade: Berätta mer då 🤓 Blev en Tiger B6 med Gsxr 1000 med något sorts motorras. Har nog synts till på Locosts banträffar tidigare. Får se om motorn går att rädda, annars får det väl bli en ny 1000 motor eller så klämmer jag ner en Hayabusa motor jag har stående....;) Jag startar en biltråd här på forumet så småningom. Quote
Frena Posted July 2, 2018 Posted July 2, 2018 8 minuter sedan, Mikael Nordin sade: Blev en Tiger B6 med Gsxr 1000 med något sorts motorras. Har nog synts till på Locosts banträffar tidigare. Får se om motorn går att rädda, annars får det väl bli en ny 1000 motor eller så klämmer jag ner en Hayabusa motor jag har stående....;) Jag startar en biltråd här på forumet så småningom. Den svarta, såg den på blocket. gott! Upp med en tråd 😀 Quote
Recommended Posts