Jump to content

Valberedning i Locost MK, ett kul uppdrag!


Pac

Recommended Posts

Hej!

Det är dags att börja fundera på vilka som skall vara valberedning inför 2017. Valberedningen väljs enligt våra stadgar på ett år

Mats G och jag har varit valberedning i några år och det är ett trevligt och socialt uppdrag. Man får chansen att träffa massvis med glada medlemmar och en gång per år så får man samla sina tankar för att föreslå en styrelse.

Om du känner att du vill vara med i valberedning inför 2017 så återkom gärna till mig eller Mats.

 

Vänligen, Per

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej..Hör gärna av er till oss om ni är sugna på att vara med och forma klubben på längre sikt...jag känner att jag har gjort mitt som deltagare i valberedning

och ser gärna att jag får en ersättare....

Med vänlig hälsning Mats Gustavsson

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Valberedningsarbete snurrar på för full och är på väg in i sitt slutskede inför årsmötet.

Vi skulle verkligen vilja få kontakt med fler medlemmar som har intresse av att delta i styrelsen eller valberedningen. Är du en av dem som funderar så hör gärna av dig till mig eller Mats via  meddelande funktionen här på forat. :smile:

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...