Pac Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Hej! Det är dags att börja fundera på vilka som skall vara valberedning inför 2017. Valberedningen väljs enligt våra stadgar på ett år Mats G och jag har varit valberedning i några år och det är ett trevligt och socialt uppdrag. Man får chansen att träffa massvis med glada medlemmar och en gång per år så får man samla sina tankar för att föreslå en styrelse. Om du känner att du vill vara med i valberedning inför 2017 så återkom gärna till mig eller Mats. Vänligen, Per 1 Quote
Mats G Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Hej..Hör gärna av er till oss om ni är sugna på att vara med och forma klubben på längre sikt...jag känner att jag har gjort mitt som deltagare i valberedning och ser gärna att jag får en ersättare.... Med vänlig hälsning Mats Gustavsson Quote
Pac Posted January 31, 2017 Author Posted January 31, 2017 (edited) Valberedningsarbete snurrar på för full och är på väg in i sitt slutskede inför årsmötet. Vi skulle verkligen vilja få kontakt med fler medlemmar som har intresse av att delta i styrelsen eller valberedningen. Är du en av dem som funderar så hör gärna av dig till mig eller Mats via meddelande funktionen här på forat. Edited January 31, 2017 by Pac Quote
Recommended Posts