fotograf2 Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Hej Min bil som jag håller på och bygger, snart färdig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Vad häftigt. Finns det en bild på chassi utan kaross ?? Stöttor till huvudbågen ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Vill inte ha stöttor, men möjligtvis en i mitten. Då vinklad framåt? Ramen är en breddad Roush, nån tidigare ägare ville ha V8 i den, tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Vilken ball bil, risken att möta en likadan torde vara obefintlig. Konsekvent kilform. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Fick insperasion av Ulf Bolumlids Rush super 8 hans är i plast, men nej det är för jobbigt. Mycket slipande och damm och plast luktar fan. Så jag gjorde min i aluminium. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsurban Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Riktigt läckert bygge!! Har själv funderat lite på vad som skulle kunna ändras på 7:ans mindre roliga form, - det här var ju klockrent! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Riktigt fräck design ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mloisg Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Cool kärra :bowdown: Jag har också kollat in Bolumlids variant och lurat lite på den designen. Lägg gärna upp fler bilder :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Om jag minns rätt så skulle Ulf få sälja 5 karosser, sen skulle Rush ta över formarna. Vad som har hänt sen vet jag inte. Kan inte hitta någon info om dom finns till salu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 (edited) Uffes Modell :icon_bach: Edited September 5, 2016 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janke5 Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Kylaren bak? Skickat från min hammer_S via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Lite fler bilder. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke g Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 12 timmar sedan, fotograf2 sade: Lite fler bilder. Hur ball som helst? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts