vedde Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Hej Fint väder och bilträff i Nifsta ikväll. Kom med Sjuan eller annat fordon. Min är inte på hjulen så jag kommer med hoj. 16-20 men jag kommer inte förrens ca: 19 p g a jobb. Ses där! /Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 Ändring - jag åker tidigare och stannar längre, det är ju fint väder :banana: :eclipsee_steering: Väl mötta vänner av fint väder och vind i håret! /Vedde 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 3, 2016 Author Share Posted June 3, 2016 Härlig kväll på Nifsta med mycket bilar och trevliga människor. Jag, kompressor Anders och Christer var där från klubben. Dock endast Christer med 7:an. / Vedde Skickat från min SM-G930F via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noshest Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Var där på premiären, sen dess har inte tiden funnits, men snart så...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts