moberg Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Någon som har en con liggandes? Bygger 442 men allt går ju å göra om. började med en plugg men ser min begränsning där :doh: snett å vint ble de. gärna i Västra-götaland men de finns ju post åxå //Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted February 25, 2016 Share Posted February 25, 2016 Har en noscon som jag inte behöver ska ta bild imorgon och skicka till dig om du vill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 kolla in min byggtråd så ... Har gjutformen kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haegga Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Jag har också gjort en form till mitt 442 bygge. Har intercooler så den är lite bred och lång. http://hagglundseven.blogspot.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts